0 produktów   0 produktów  |  0 PLN  
 




Rozwiązanie KX-NSX pomaga firmom zadbać o ogólną satysfakcję klientów — to system komunikacyjny nowej generacji zdolny spełnić oczekiwania dzisiejszych pracowników w kwestii elastyczności oraz rosnące wymagania klientów. Rozwiązanie KX-NSX można łatwo dostosować do potrzeb firmy, zarówno w przypadku pracowników działających w różnych lokalizacjach, jak i zatrudniania nowych zasobów, organizowania nowego biura, uruchamiania działu pomocy czy też przystosowywania pracowników do pracy w domu.
 
Zabezpieczenia i pomoc zawsze na wyciągnięcie ręki
 
Aktywowany jest automatyczny system zabezpieczający, więc w przypadku awarii urządzenia głównego funkcję działającego systemu przejmuje urządzenie zastępcze, co zapewnia w stu procentach niezawodną obsługę umożliwiającą prowadzenie niezbędnej komunikacji biznesowej.
Usługa chmurowa firmy Panasonic umożliwia zdalną obsługę i konserwację, co z kolei pozwala na szybkie wznowienie pracy systemu — zawsze i  wszędzie.
 
Bądź do dyspozycji klientów zawsze, gdy Cię potrzebują
 
Miej kontakt z klientami bez względu na to, gdzie akurat pracujesz. Dzięki wielostrefowemu systemowi bezprzewodowemu możesz odbierać połączenia w drodze, korzystając z różnych urządzeń. Możesz nawet przełączać się między telefonem stacjonarnym a komórką w trakcie rozmowy.
Urządzenia mobilne można podłączać jako numery wewnętrzne biura z tym samym numerem, zapewniając w ten sposób wydajne zarządzanie i płynną obsługę klienta.  Funkcje zarządzania obecnością oraz czatu tekstowego i połączeń wideo zapewniają większą mobilność i elastyczność firmy.
 
Zadbaj o spójność firmowej komunikacji
 
Podnieś wydajność i zapewnij użytkownikom możliwość efektywnego wykorzystania ograniczonych zasobów dzięki obsłudze aplikacji Panasonic UC Pro, funkcjom komunikacji wideo, wbudowanej funkcji telecentrum, możliwości połączenia z aplikacjami partnerów i innym rozwiązaniom.
Monitoruj dzwoniących w czasie rzeczywistym, by zrozumieć i rozwiązać problemy w placówce. Generuj raporty połączeń i zapisuj je na zewnętrznym serwerze — pozwoli to dostrzec nowe możliwości i usprawnić obsługę klientów.  
 

 
Niezależnie od typu rozwiązań komunikacyjnych, których potrzebuje Twoja firma, możesz polegać na serii Panasonic KX-NSX — to pełna gama możliwości i funkcji dostosowanych do Twoich pracowników
 


Standardowa komunikacja
Wydajne nadzorowanie komunikacji z poziomu komputera oraz szybkie docieranie do współpracowników dzięki funkcjom wiadomości błyskawicznych i zarządzania obecnością. Bezprzewodowy system DECT pozwala łatwo kontaktować się z innymi podczas przemieszczania się po biurze.


Recepcja/operatorzy
Uproszczenie obsługi połączeń przez wprowadzenie prostych procesów, takich jak kontrola rozmów w systemie „wskaż i kliknij”, umożliwiająca identyfikację rozmówcy.  Dzięki rozwiązaniu KX-NSX i  telefonowi systemowemu można sprawdzać status uczestników, łatwo przekierowywać połączenia oraz obsługiwać wiele biur.   

Zdalni użytkownicy
Użycie tego samego numeru wew nętrznego w domu i w biurze pozwoli zapewnić klientom i użytkownikom płynną komunikację.

Dyrektorzy/kierownicy
Efektywne nadzorowanie komunikacji wszystkich pracowników w  biurze, korzystających z numerów wewnętrznych, telefonów komórkowych lub komputerów. Dzięki rozwiązaniu KX-NSX z aplikacją UC Pro możliwe są jednolita obsługa wiadomości, rozmowy wideo oraz zarządzanie oparte na jednym numerze.

Użytkownicy mobilni
Używanie dowolnego telefonu komórkowego jako wewnętrznego numeru telefonu biurowego pozwala komunikować się z klientami z dowolnego miejsca przy użyciu jednego numeru.

Telecentra
Monitorowanie, nagrywanie i analizowanie rozmów agentów oraz  generowanie raportów podsumowujących aktywność i umożliwiających optymalizację działania telecentrum.
     

Cechy produktu:
 
Wiele urządzeń
Przypisywanie jednego numeru telefonu wielu urządzeniom rozmieszczonym w różnych lokalizacjach.
 

System wielopołączeniowy
Możliwość połączenia z nawet 2000 użytkowników w 32 obiektach, by zapewnić płynność komunikacji wewnętrznej i obniżyć koszty.
 
 
Inteligentne stanowisko pracy
Zapewnienie wielu użytkownikom możliwości korzystania z tego samego numeru wewnętrznego, co umożliwi im szybką i niezawodną komunikację z klientami podczas nieobecności współpracowników przy biurku.
 

Scentralizowane zarządzanie
Zdalne zarządzanie użytkownikami z jednego punktu za pomocą sieci opartej na protokole IP, by obniżyć koszty operacyjne i zwiększyć wydajność. 
 
Mój portal
Korzystanie z internetowego interfejsu użytkownika w celu zmiany i dostosowywania ustawień bez znajomości numeru funkcji PBX.
 
© 2012. Centrum Teleinformatyki. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl