0 produktów   0 produktów  |  0 PLN  
 
KX-NS500
KX-NS500

Opis produktu

KX-NS500 HYBRYDOWA CENTRALA PANASONIC

  • sprawdzone rozwiązania dla różnych branż
  • profesjonalne funkcje wspierające działania operacyjne takie jak wbudowana automatyczna recepcjonistka, rozszerzona poczta głosowa, automatyczne rejestrowanie i tworzenie kopii zapasowych rozmów
  • rozwiązanie dla telecentrum takie jak automatyczne instrukcje głosowe, monitorowanie dzwoniących i raporty z historią połączeń, łączenie z aplikacjami partnerów firmy Panasonic
  • asystent komunikacyjny
  • integracja z programem Microsoft Exchange Server
  • łączenie systemu CA z Telefonami



Nowe rozwiązanie do zintegrowanej komunikacji KX-NS500 to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii firmy Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych. Ta inteligentna hybrydowa centrala PBX to ekonomiczny system komunikacji IP i łączności starszego typu dla firm obsługujących do 250 pracowników, który można elastycznie konfigurować i rozszerzać stosownie do konkretnych wymagań firmy.

Urządzenie KX-NS500 wyposażono w zaawansowane funkcje. Konfiguracja początkowa obejmuje sześć analogowych zbiorczych linii komunikacyjnych i 18 numerów wewnętrznych. Urządzenie rozszerzające pozwala zwiększyć liczbę numerów do 288.

KX-NS500 to także system zintegrowanej komunikacji z rozbudowanymi funkcjami IP, takimi jak łączenie telefonów przenośnych, zintegrowana poczta głosowa i poczta e-mail, wiadomości błyskawiczne ( czat ) oraz informacje o obecności.

Umożliwia też przeniesienie wydajności pracy i zwiększenie zadowolenia klientów dzięki obsłudze aplikacji wbudowanych, takich jak rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów przenośnych i system poczty głosowej.


Kluczowe funkcje:

  • system inteligentnej hybrydowej centrali PBX dla małych i średnich firm
  • urządzenie rozszerzające pozwala rozbudować konfigurację początkową z sześciu analogowych zbiorczych linii komunikacyjnych i 18 numerów wewnętrznych do 288 numerów wewnętrznych
  • ekonomiczna instalacja i obsługa
  • łatwa stopniowa migracja z łączności analogowej do komunikacji IP


Wbudowana automatyczna recepcjonistka

Jedna ze standardowych funkcji systemu KX-NS500 jest możliwość łączenia klientów z odpowiednią sekcją lub właściwym operatorem zgodnie z ich zapytaniami w trakcie przekierowywania połączenia na podstawie instrukcji głosowych. system może też poprosić klienta o pozostawienie wiadomości głosowej, jeśli operator nie jest w danej chwili dostępny.

Wykorzystanie istniejących zasobów

W dalszym ciągu istnieje możliwość korzystania z istniejących analogowych telefonów systemowych i cyfrowych telefonów systemowych Panasonic, dzięki czemu system można wymienić niewielkim kosztem i bez marnowania zasobów.

Rozszerzona poczta głosowa

System KX-NS500 można rozszerzyć do poziomu systemu poczty głosowej, który umożliwia jednocześnie rejestrowanie maksymalnie 24-kanałów i przechowywanie do 400 godzin nagrań. System wysyła też użytkownikom wiadomości e-mail z powiadomieniami o nowych wiadomościach głosowych. wiadomości te mogą być odbierane jako pliki załączników i przesyłane dalej. Powiadomienia w wiadomościach e-mail można też wysyłać w przypadku nieodebranych połączeń po których klienci nie pozostawili wiadomości, co pozwala użytkownikom szybko się z nimi skontaktować.

Rozwiązanie dla telecentrum

System KX-NS500 wyposażono w funkcję zaawansowanego przekierowywania połączeń dla małych i średnich telecentrów. Tej funkcji można używać bez zewnętrznego serwera CTI. Wydajniejsze odbieranie połączeń umożliwia skuteczne wykorzystanie ograniczonych zasobów w ramach starań o doskonalszą obsługę klientów.

Automatyczne rejestrowanie i tworzenie kopii zapasowych rozmów

Za pomocą funkcji poczty głosowej można automatycznie rejestrować rozmowy z klientami. Zarejestrowane dane głosowe można automatycznie zapisywać w pamięci USB lub na serwerze zewnętrznym za pośrednictwem internetu, a następnie w razie potrzeby odsłuchiwać. Te dane ułatwiają analizowanie problemów i rozpoznawanie szans związanych z usprawnianiem obsługi klientów.

Zgodność z nowoczesnymi, eleganckimi telefonami

Korzystaj z najnowszych rozwiązań telefonów i bezprzewodowych firmy Panasonic.


Inne polecane produkty

© 2012. Centrum Teleinformatyki. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl