
Nowy serwer Panasonic KX-NS700 stanowi bardziej przystępną wersją wcześniej wprowadzonego serwera telekomunikacyjnego KX-NS1000. Ma także zastąpić, starszą serię KX-NCP oraz centralę KX-TDE100
Podstawowy system może obsłużyć do sześciu telefonów wewnętrznych. Jak swój większy poprzednik NS700 może zostać rozszerzony do 250 numerów.
Panasonic KX-NS700 udostępniający komponenty Unified Communication, integrujący usługi i aplikacje sieci IP, umożliwiający korzystanie z rozwiązań telekomunikacji standardowej oraz VoIP stacjonarnej i mobilnej
Przeznaczony dla firm, biur oraz urzędów i tych wszystkich placówek, które korzystają z usługi VoIP oraz technologii standardowej
Wbudowany serwer usług CTI dla klientów aplikacji Communication Assistant z dodatkowo aktywowanymi licencjami Basic Express
Serwer KX-NS700 jest w stanie obsłużyć łącza zewnętrzne:
do 64 linii SIP
ISDN BRI (wewnętrzny, zewnętrzny)
ISDN PRI (wewnętrzny, zewnętrzny)
standardowe linie analogowe
sieciowanie IP
Wewnętrzne porty typu: SLT, SLT-CLIP, AP, DP, XDP, DXDP, IP-CS, SIP-CS, IP, SIP
6 wbudowanych linii zewnętrznych analogowych, 16 wewnętrznych analogowych oraz 2 porty dla cyfrowych aparatów systemowych lub anten DECT
Obsługa do 128 wewnętrznych terminali SIP 2.0
Integracja z aparatami SIP serii KX-UTXXX
Współpraca z cyfrowymi aparatami systemowymi IP serii KX-NT3xx
Wbudowana obsługa cyfrowych telefonów systemowych KX-DT3xx i KX-DT5xx
Porty komunikacyjne: LAN i USB/Maintenance z funkcją mirroring (100Base-T)
Wbudowany Media Gateway
Obsługa Call Centre
Poczta głosowa
Obsługa DISA
Systemowe komunikaty głosowe w języku polskim z możliwością obsługi 8 wersji językowych jednocześnie
Funkcja odtwarzania przygotowanych plików jako źródła muzyki na podtrzymaniu
Serwer DHCP, FTP, NTP, SMTP oraz IMAP4
Klient FTP, SNTP, obsługa SysLog i SNMP
Funkcja automatycznego trasowania najtańszych połączeń (ARS)
Funkcja równomiernej dystrybucji połączeń (UCD)
Obsługa systemu łączności bezprzewodowej DECT:
Obsługa do 128 słuchawek
Inteligentny system obsługi połączeń przychodzących wspomagany funkcją CLIP (identyfikacja abonenta dzwoniącego)
Wbudowana funkcja CLIP dla zewnętrznych i wewnętrznych linii analogowych
Rozbudowany system raportowania pracy
Wsparcie dla transmisji faksowej z użyciem protokołu T.38 po stronie IP-Trunk oraz IP-Ext
Integracja z aplikacjami CRM
Integracja klienta aplikacji Communication Assistant z bazami danych OnLine (np. Herold.at, Das Ortliche, Das Telefonbuch, Twixtel, local.ch) oraz kalendarzem Microsoft Exchange
Systemowa książka telefoniczna
Blokowanie połączeń wychodzących
Układ zasilania awaryjnego
Możliwość sieciowania central (SIP, H.323, ISDN) oraz unifikacja komunikacji w sieci central