0 produktów   0 produktów  |  0 PLN  
 

Opis produktu

Program Telbaza

Program taryfikacyjny korzystający z nowoczesnej technologii SQL . Przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników, którym zależy na obniżeniu kosztów połączeń telefonicznych,  zwłaszcza tam, gdzie zachodzi potrzeba przetwarzania dużej liczby danych.  Przebudowany mechanizm obsługi baz danych pozwolił na znaczne podniesienie wydajności w stosunku do poprzednich wersji programu. Program umożliwia wczytywanie danych CDR ze wszystkich typów central dostępnych na rynku, taryfikację i raportowanie informacji o połączeniach telefonicznych.

Program Telbaza SQL pozwala na:

- raportowanie wszystkich informacji o połączeniach - rozbudowany moduł Raportów pozwala na wybranie odpowiednich szablonów lub przystosowanie ich do własnych potrzeb,

- rozliczenie faktur od operatorów łącznie z kosztami abonamentów, w tym również faktur za firmowe telefony komórkowe,

- kontrolowanie bilingów od operatorów poprzez ich porównanie ze wskazaniami programu i wykrywanie nadużyć,

- zlokalizowanie miejsc powstawania największych kosztów telekomunikacyjnych,

- raportowanie połączeń prywatnych wykonywanych przez pracowników, ich ograniczenie a tym samym zwiększenie efektywności pracy,

- wprowadzanie limitów,

- sprawdzenie obciążenia linii i analizę natężenia ruchu telekomunikacyjnego.

Dzięki możliwości rozbudowy o dodatkowe moduły umożliwia integrację z innymi aplikacjami biznesowymi działającymi w firmie.

Program jest licencjonowany według liczby abonentów i funkcji dodatkowych. Liczba abonentów wyliczana jest jako liczba linii wewnętrznych oraz liczba ewentualnych kodów osobistych.

Program Telbaza SQL współpracuje z systemami operacyjnymi Windows 2000/XP/Vista/Windows 7, Windows Server 2003/2008.

 

Opcje dodatkowe - funkcjonalność udostępniana w programie na podstawie odpowiedniego numeru licencji. Nie wymaga doinstalowywania dodatkowego kodu, może być uruchomiona w dowolnym momencie funkcjonowania oprogramowania po wprowadzeniu nowej licencji zawierającej opcje dodatkowe.

  • licencja C
  • licencja S
  • Autotar

Interfejsy - stosowane w rozwiązaniach kiedy dane CDR nie są wczytywane z centralki za pośrednictwem bufora danych lub przed wczytaniem wymagane jest wstępne ich przetworzenie do postaci wymaganej przez program.

  • Cisco Call manager
  • FTP reader
  • IP reader
  • CSV converter
  • XML converter
  • Asterisk converter

Moduły specjalne - rozszerzenia funkcjonalne programu stosowane w instalacjach zaawansowanych i profesjonalnych. Wymagają zainstalowania dodatkowego oprogramowania. Często indywidualnie modyfikowane zgodnie ze szczegółowymi potrzebami i wymaganiami Klienta na podstawie specjalnego procesu projektowania.


Bufory

Contec oferuje pełną gamę buforów dla  zabezpieczenia danych CDR ze wszystkich typów central telefonicznych wysyłających dane CDR w postaci ciągu znaków ASCII, bez protokołu.

Dane mogą być pozyskiwane przez porty RS232 lub IP.

Podstawowe korzyści  to :

  • Oszczędzanie
    • Efekt „psychologiczny"
    • Eliminacja połączeń niepożądanych
    • Analiza połączeń ekstremalnych
    • Lokalizacja pochodzenia największych kosztów połączeń
    • Identyfikacja i eliminacja niepotrzebnych linii
  • Rozliczanie
    • Rozdział faktur dostawców usług pomiędzy użytkowników
    • Ustalanie budżetów na telekomunikację
    • Dzierżawienie łącz - rozliczenia administracyjne, faktury
  • Kontrola
    • Wyłapywanie nadmiernych rozmów prywatnych
    • Wykrywanie nadużyć: telefony po godzinach, do nieuprawnionych osób
    • Badanie rzeczywistego sposobu pracy pracowników np. czasu odbierania telefonów
    • Wprowadzanie i nadzór wykorzystywania limitów
    • Nadzór nad poprawnością faktur od dostawców usług
  • Zarządzanie
    • Wybór operatora
    • Sprawdzanie stanu dostępności łączy
    • Optymalizacja infrastruktury telekomunikacyjnej

Skala uzyskiwanych korzyści zależy od organizacji i stanu systemu zarządzania telekomunikacją: czy jest używany system taryfikacyjny, czy jest aktualizowany, czy dane są wykorzystywane do kontroli faktur dostawców? W firmach, gdzie nie są stosowane żadne metody zarządzania, typowym jest zmniejszenie kosztów o 20..40%. W firmach, gdzie takowe rozwiązania są już stosowane nadal możliwe jest obniżenie kosztów o  5..10% ale znacznie ważniejsze jest wdrożenie systemu taryfikacyjnego jako narzędzia do pomiaru, które pozwala lepiej kontrolować wykorzystywanie telekomunikacji do realizacji celów biznesowych przedsiębiorstwa.


Inne polecane produkty

© 2012. Centrum Teleinformatyki. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl